-->

10 LIFEHACKÓW DO SZKOŁY | Emi

Hejka wszystkim <3
Z tego powodu, że u was w Polsce za ok. tydzień zaczyna się szkoła ( heheszki u mnie się zaczyna 5 xD ) to postanowiłam dodać na bloga jakieś lifehacki, żeby wasz nowy rok, był najlepszym jaki do tej pory mieliście <3 Okej, bez zbędnej gadaniny zaczynajmy xD


Lifehack 1:
Jeśli rano nie możecie się obudzić, to zaciśnijcie mocno powieki na parę sekund. Wiem, że to banalne i wgl, ale przynajmniej działa xD

Lifehack 2:
Jedz winogrona w czasie nauki, ponieważ pomagają w przetwarzaniu ważnych informacji i są przeeeeepyszne hehe xD

Lifehack 3:
Żujcie inny smak gumy niż zazwyczaj żujecie pod czas nauki np. do testu, a kiedy już jesteście w trakcie testu i nic nie pamiętacie ( co jest bardzo możliwe heh ), to sięgnijcie po tę samą gumę którą jedliście przy nauce. 

Lifehack 4:
Jeśli jesteście jak ja, to zawsze musicie się spóźnić do szkoły. U mnie zazwyczaj to było przez autobus, ale mi się nie chciało nigdy wstawać, żeby iść na ten wcześniejszy ( różnica czasu to było 5 minut. Tak, aż takim leniem jestem ). Więc dobrym lifehackiem, którego ja zaczęłam używać dopiero niedawno bo w kwietniu, to by położyć swój budzik/ telefon nie przy łóżku, żeby musieć wstać by go wyłączyć. Banalne, ale i tak genialne xD
Lifehack 5:
Ten lifehack to chyba każdy już zna xD. Gdy się uczycie, pamiętajcie by podkreślać najważniejsze informacje, aby ich nie zapomnieć. 
Lifehack 6:
Następną rzeczą którą warto jeść podczas nauki to różnego rodzaju orzechy, suszone owoce oraz tak, czekolada, ponieważ pomagają one zapamiętać dane informacje ;)
Lifehack 7:
Chyba każdy z was miał taką sytuację, kiedy komuś coś pożyczyliście i ten ktoś wam tego nie oddał. Dobrym i chyba banalnym lifehackiem jest by oznaczyć wasze przedmioty np. za pomocą washi tape :)
Lifehack 8:
Zamiast normalnego google.com używajcie scholar.google.com. Dzięki temu zaoszczędzicie te kilka godzin na szukanie jednego tematu i będziecie mogli je wykorzystać na coś innego :) 
Lifehack 9:
Chyba każdy wie, że szukając czegoś na Wikipedii nigdy nie znajdziemy niczego, więc dobrym lifehackiem na to jest by wejść w daną stronę na wikipedii i w linku dopisać na początku ''simple'' żeby wyszło powiedzmy coś takiego:
www.simple.wikipedia.com/12345lubiemasło394765.html

Lifehack 10:
Ostatnim lifehackiem jest by ustawić swój plan lekcji, na dany dzień na tapetę blokady, by przypadkiem nie zapomnieć danej klasy i sali :)

Okej to na tyle. Mam nadzieję, że użyjecie przynajmniej jednego z nich :)
Buziaki :***
Emi <3

1 komentarz :

  1. Nie zapomnę sali, ani klasy, ponieważ przez te pół roku mam lekcje przez cały czas w jednej i tej samej xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Oli & Emi . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka