-->

SOY LUNA | MOJE ZDANIE || Emi

Hejka wszystkim!

Dzisiaj postanowiłam poruszyć temat o najnowszym serialu ( dobra nie najnowszym, ponieważ swoją Polską premierę miał już on 16 maja ) mianowicie, Soy Luna. Chciałabym też tutaj dodać moje zdanie o tym serialu i może nawet i zachęcić innych do obejrzenia go. Nowe odcinki nadchodzą już 12 września od poniedziałku do czwartku o 18:00 i uwierzcie mi, będzie się działo xD A tymczasem zapraszam do posta <3...










Dobra szczerze mówiąc to nie będę kłamać...
Jestem WIELKĄ V-lover chyba od zawsze i tak, nie wstydzę się o tym mówić. Jak usłyszałam o Soy Lunie, to od razu podeszłam do tego serialu źle, że to kopia Violetty itp. tak jak pewnie większość fanów Violetty. Jednak w dzień premiery pomyślałam, że dobra obejrzę i szczerze, JESTEM PSYCHOFANEM Soy Luny ( tym bardziej Lutteo xD <3 Awww, oni są tacy słodcy razem ), od tamtej pory nie ma dnia, żebym nie oglądała minimum jednej sceny z odcinka, a jeśli chodzi o to ile razy dziennie to ja słucham muzyki z tego serialu too...łochocho, wolę o tym nie wspominać bo nie doczkacie się końca tego posta. 
I teraz tak na moim przykładzie chciałabym wam powiedzieć, żebyście nie oceniali czegoś zanim tego nie obejrzycie, posłuchacie, przeczytacie, zrobicie, bo nawet nie wiecie, jakie to może tak naprawdę być.







Dobra teraz tak trochę o serialu...
Serial jest o 16-letniej Lunie Valente, która pochodzi z Cancun w Meksyku. Tam pracuje w restauracji z niezdrową żywnością ,,Foodger Wheels'' razem ze swoim najlepszym przyjacielem, Simonem. Pewnego dnia Bensonowie zatrzymują się na dworze, w którym pracują Monica i Miguel ( rodzice Luny ), czyli Sharon Benson, Rei y Ambar. Następnie Luna musi przeprowadzić się do rezydencji Bensonów w Buenos Aires. Poznaje tam Ambar, czyli dziewczynę, która jest piękna, idealna, ale zarozumiała. Ale przed tym spotyka KRÓLA PAWIA ( Matteo, który do wszystkich dziewczyn JEST MÓJ <3 ) i zakochuje się. No i później muszą mieszkać w Argentynie. Luna musi się przyzwyczaić do nowych rzeczy. Szkoły, znajomych...do wszystkiego, ale znajduje tam tor wrotkarski ze swoich marzeń, czyli Jam&Roller, gdzie wszyscy trenują między innymi Ambar i Matteo.







Okej teraz na koniec chciałabym opowiedzieć trochę o emisji odcinków i wgl tym wszystkim xDD
Będą 3 sezony ( prawdopodobnie ( inaczej mówiąc nie ) 4 lub 5, ale to jeszcze nie jest potwierdzone ), każdy sezon  ma po 80 odcinków.
Aktualnie w Polsce zostały wyemitowane pierwsze 20 odcinki, jednak w Argentynie został jeszcze ten tydzień do końca pierwszego sezonu ( 80 odcinek będzie 26 sierpnia ). 
Ja szczerze zawsze od poniedziałku do piątku czekam do 1:00, aż wyjdą nowe odcinki ( nie bierzcie ze mnie przykładu xDDDDD ), ponieważ jestem nie cierpliwa i JESTEM PSYCHOFANEM LUTTEO XD :* <3
Każdy odcinek trwa po 40-50 minut.





A i jeszcze chciałabym wspomnieć o blogu na temat Soy Luny, który niedawno założyłam Soy Luna Polska





A wy? Lubicie Soy Lunę ( lub KOFFACIE jak ja xDD ) ? Może was przekonałam by zacząć ja oglądać ( w co wątpie ) ?
Buziaki :* :* :*
Emi <3





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © Oli & Emi . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka